E-Pace - nowy "kompaktowy" SUV Jaguara - przeszedł ostateczne testy w najbardziej wymagających środowiskach na świecie przed swoją globalną premierą 13 lipca.
Inżynierowie "dbają o to, aby był to nie tylko samochód dla kierowcy, ale również dynamiczny i rozrywkowy SUV".
Jaguar rozpętał piekło* i wysoką wodę**, aby zapewnić, że E-Pace sprawdzi się na każdej powierzchni i w każdych warunkach pogodowych.
Ponad 150 zakamuflowanych prototypów zostało zbudowanych podczas wyczerpującego, 25-miesięcznego programu testowego, który odbywał się na czterech kontynentach.
Od wymagającego toru Nürburgring i szybkiego toru testowego Nardo po pustynie Bliskiego Wschodu, E-Pace sprawdził się w najbardziej wymagających środowiskach na świecie.
Inżynierowie Jaguara stawili czoła temperaturze -40C na kole podbiegunowym oraz dużym wysokościom i rzekom w najbardziej odległych prowincjach Chin, aby upewnić się, że E-Pace wytrzyma całe życie w rękach najbardziej aktywnych i wymagających klientów.
"Nasz zespół światowej klasy inżynierów i specjalistów od dynamiki skrupulatnie dostroił i opracował prawdziwego Jaguara. Miesiące intensywnych testów na drogach i torach całego świata dostarczyły kompaktowego SUV-a o wysokich osiągach, który jest wierny wyczynowemu DNA Jaguara" - powiedział Graham Wilkins, Główny Inżynier Produktu, Jaguar E-Pace.
*Hell: E-Pace okrążył Zielone Piekło (tor Nordschleife na torze Nürburgring) ponad 400 razy.
** Wysoka woda: E-Pace wjechał na środek basenu z wodą o głębokości 0,5 m w ostatecznym teście brodzenia Jaguar Land Rover w Gaydon. Silnik został wyłączony, wszystkie drzwi zostały otwarte i pozostawione na godzinę, zanim samochód został ponownie uruchomiony i wyjechany.