Brytyjczycy zastraszeni przez salony wystawowe

Ostatnie badania przeprowadzone przez brytyjską stronę internetową numer 1 poświęconą motoryzacji - Auto Trader odkryły, że jako naród, Brytyjczycy są ogólnie onieśmieleni w środowiskach zakupów o wysokiej wartości.

Auto Trader nazwali tę przypadłość "syndrom ładnych kobiet" po niesławnej scenie w filmie, gdzie sprzedawcy patrzą nosem na postać Julii Robert, jak ona okna sklepów na Rodeo Drive.

Jeśli chodzi o duże zakupy, 69% Brytyjczyków przypisuje uczucie onieśmielenia "postrzeganemu" nastawieniu personelu sklepów, przy czym zakup nowego samochodu lub luksusowych i designerskich przedmiotów jest najbardziej onieśmielający ze wszystkich.

auto

74% Brytyjczyków twierdzi, że czuje się niekomfortowo, rozglądając się po salonie samochodowym, przy czym najbardziej niekomfortowo czują się mieszkańcy północnego wschodu, który, jak na ironię, jest ojczyzną produkcji samochodów.

Na drugim miejscu po postawie sprzedawców znalazł się brak oczywistych cen. Na pytanie, co pomogłoby im poczuć się swobodniej w takim środowisku, 49% uczestników odpowiedziało, że chcieliby mieć większą możliwość swobodnego przeglądania oferty, a 37% chciałoby mieć większą wiedzę na temat dokonywanego zakupu.

Przy dzisiejszych wynikach SMMT, które sugerują, że sprzedaż w czerwcu spadła o ponad 6% w stosunku do ubiegłego roku, być może trzeba trochę popracować nad wyjaśnieniem kupującym, że dzisiejszy personel salonu jest przede wszystkim pod ręką, aby pomóc w dokonaniu właściwego wyboru, a nie popychać ludzi do sprzedaży. Te uczucia zastraszenia są w większości przypadków całkowicie niepotrzebne.

Auto Trader uruchomił niedawno stronę internetową poświęconą nowym samochodom, której celem jest dostarczenie nabywcom informacji, których potrzebują, aby być "gotowym do salonu" i dokonać właściwego zakupu.

"Nasza strona New Cars już stała się jednym z wiodących miejsc docelowych dla kupujących nowe samochody w Wielkiej Brytanii. Jest to idealny pierwszy przystanek dla konsumentów chcących dokonać zakupu nowego samochodu, dostarczający im szczegółowych informacji i porad na temat tego, co czasami jest uważane za trochę pole minowe." - powiedział Matt Thompson, Group Marketing Director, Auto Trader - "Narzędzia takie jak recenzje właścicieli i ekspertów oraz kluczowa funkcja porównawcza mają na celu pomóc konsumentom w podjęciu ostatecznej decyzji o zakupie i wyposażyć ich w możliwość współpracy ze społecznością dealerów w celu znalezienia najlepszego modelu i ceny dla nich."

O serwisie

Portal zrzeszający fanów motoryzacji.

Każdy z nas marzy o pięknym i zadbanym samochodzie.  Niezbędne  do tego są odpowiednie zabiegi pielęgnacyjne oraz odpowiedni dobór kosmetyków do auta.

Dzięki nam, dowiesz się jak doprowadzić swój samochód do perfekcji.

Zadbaj o swój samochód razem z nami.

 

Kontakt

kontakt@kosmetykisamochodowe.edu.pl

Galeria