Firma California Scents może już mówić o pewnym doświadczeniu rynkowym, nie może być jednak inaczej, skoro została założona w roku 1993. Od samego początku jest zresztą postrzegana jako producent najwyższej jakości odświeżaczy powietrza, nie można więc nie docenić tego, że nie tylko szybko zadomowiła się na wymagającym rynku, ale i zdobyła sobie na nim silną pozycję.
Zapach do samochodu
Doskonałe zapachy do dziś mają zresztą zastosowanie nie tylko w domu, ale również w biurze i samochodzie, doceniają je jednak również właściciele zwierząt domowych. Sam producent jest dumny z uznania, jakim cieszy się nie tylko w Stanach Zjednoczonych, ale i w innych częściach świata, wypada mieć jednak świadomość tego, że nie ma tu mowy nawet o odrobinie przypadkowości. Wspomniane zainteresowanie wynika przede wszystkim ze stawiania na produkty ekologiczne, każdy zapach jest więc produkowany z wykorzystaniem naturalnych olejków organicznych. Nie można nie docenić też oryginalnych aluminiowych puszek. Te bazują na biodegradowalnej kostce z drzewa cedrowego, w całości mogą być więc poddane recyklingowi.
Olejki zapachowe
Samo działanie odświeżaczy powietrza również jest dość proste, mamy bowiem do czynienia z kostkami, które nasączono naturalnymi olejkami aromatycznymi z unoszącą się przez imponująco długi czas wonią. Kosmetyki mogą pochwalić się prestiżowymi certyfikatami, a jednocześnie osiągnięcie ich dzisiejszej wysokiej jakości stało się możliwe bez konieczności testowania ich na zwierzętach, co również może zostać uznane za niemałe osiągnięcie zasługujące na naszą uwagę. Wśród certyfikatów wyróżnia się certyfikat Enviro-Kleen, któremu warto poświęcić nieco uwagi. Mamy w jego przypadku do czynienia z prestiżowym programem, który został stworzony w odpowiedzi na coraz większy popyt na produkty ekologiczne.
Jego zadaniem jest identyfikacja tych artykułów, które można określić jako korzystne dla środowiska, cieszy więc to, że certyfikat ten jest charakterystyczny dla wszystkich odświeżaczy powietrza California Scents. Oczywiście, mamy do czynienia z firmą, która stara się promować, aby skupić na sobie uwagę kolejnych klientów, nie można jednak nie oprzeć się wrażeniu, że przesadna promocja nie jest jej wcale potrzebna. Często wystarcza już sama rekomendacja, wielu użytkowników odświeżaczy sięga więc po nie przede wszystkim dlatego, że naśladuje znajomych, którzy już wcześniej zdecydowali się na taki krok.
Jeśli więc istnieje pytanie, które nadal domaga się odpowiedzi, dotyczy ono przede wszystkim trwałości wspomnianego produktu. Na szczęście, okazuje się, że również w tym kontekście nie mamy powodów do narzekania, zapachy są bowiem w stanie utrzymywać się od trzydziestu do sześćdziesięciu dni nie tracąc wiele ze swojej początkowej intensywności.